Verhuisbedrijf FA. G. Harteveld & Zonen

Internationale en nationale verhuizingen

070 380 8888

Verhuizen

Nationale verhuizingen Fa. G. Harteveld & Zonen

Als u een nieuw huis heeft gekocht, dient u een goede planning te maken voor de verhuizing. Zodra u twijfelt over het laten verhuizen van uw inboedel kunt u het best contact zoeken met een Erkend Verhuizer zoals Fa. G. Harteveld & Zonen.

Offerte opvragen070 380 8888

Vrijblijvende afspraak met onze verhuisadviseur

Via bovenstaande buttons kunt u een vrijblijvende afspraak maken met onze verhuisadviseur. Onze verhuisspecialist zal bij u thuis langskomen omdat geen enkele inboedel gelijk is en wij van tevoren goed willen inschatten wat er nodig is om de verhuizing soepel te laten verlopen. De verhuiskosten zijn bovendien afhankelijk van de hoeveelheid en soort goederen binnen uw inboedel. Daarnaast maken we tijdens dit bezoek een lijst van al uw goederen, zodat we op de verhuisdag alle benodigde verhuismaterialen bij ons hebben.

Tijdens het bezoek kan onze medewerker al uw vragen beantwoorden. Daarbij bekijken we gezamenlijk de laad- en losomstandigheden, om een zo uitgebreid mogelijke inventarisatie van uw oude en nieuwe woning te maken. Vervolgens bespreken we het inpakproces: wilt u zelf inpakken of wilt u dat wij dit voor u uitvoeren? In het eerste geval krijgt u voldoende dozen met inpakpapier en etiketten van ons in bruikleen. Als u het inpakken aan ons uitbesteedt, komen wij een dag voor de verhuizing langs om dit te verzorgen.

Bij de kennismaking bespreken we tevens de beste en veiligste manier om de grotere artikelen te verhuizen. Op de verhuisdag hebben wij alle specifieke verpakkingsmaterialen bij ons. Hiermee bedoelen wij speciale schilderijdozen, garderobedozen voor de hangkleding, bankstel- en matrashoezen, een P.C. en/of audio-box voor de grotere onderdelen en natuurlijk voldoende dekens en wikkelfolie. Daarnaast beschikken wij ook over luchtgeveerde wagens, verschillende soorten verhuisliften, een elektrische takel en een touwtakel.

Hierna maken we herondje door uw huis, waarbij alle artikelen die we gaan verhuizen worden doorgenomen, voor zowel het laden als het lossen. Bovendien kan dan direct bekeken worden welke meubels eventueel gedemonteerd en gemonteerd dienen te worden. Omdat demonteren en monteren over het algemeen niet altijd bevorderlijk is voor het meubel doen wij het, als het niet noodzakelijk is, liever niet. 

Na dit rondje overhandigen wij u de Algemene Voorwaarden voor Verhuizingen. Deze voorwaarden (die gelden voor iedere Erkende Verhuizer) vermelden naast alle definities de rechten en plichten van de klant en de verhuizer, evenals de verhaals- en verzekeringsvoorwaarden. Het is belangrijk dat u deze voorwaarden voor de verhuizing doorneemt. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan tijdens de verhuizing, dan is vooraf voor ons allen duidelijk doe dit wordt opgelost. In deze voorwaarden staat ook de uitleg over hoe te handelen als u er met ons niet uit kunt komen. Dan zijn wij namelijk netjes aangesloten bij de Geschillencommissie Verhuizen. Zij kunnen snel, goedkoop en goed de situatie uitzoeken en vervolgens een bindende conclusie trekken. 

Hierna wordt op ons kantoor de offerte uitgewerkt en naar u opgestuurd. Bij een akkoord proberen we direct een datum vast te leggen en gaan we u in tweevoud een bevestiging sturen. Ook maken we, als u zelf gaat inpakken, direct een afspraak om de dozen, het inpakpapier en de etiketten bij u af te leveren. U krijgt deze dozen in bruikleen: graag zouden wij deze ongeveer vier weken na de verhuizing weer in één keer komen ophalen. 

Vraag een offerte aan

Naam*
Telefoonnummer*
E-mailadres*
Adres*
Postcode*
Woonplaats*
Contact via
Soort

Opmerkigen